Promosi Shaklee Februari 2020

Assalammualaikum dan hai pembaca tercinta.
Dikala dunia kalut dengan wabak coranavirus yang ganas yang menyebabkan banyak kematian dan wabak ini semakin pantas menular kebanyak negara lain diseluruh dunia, salah satu punca mudahnya  virus  ini merebak adalah  kurangnya pertahanan sistem imun didalam badan manusia itu sendiri.

Cara mengingat Pencegahan Virus WUHAN
W=wash 
cuci tangan dengan sabun
U= Use
gunakan facemask 
H=have temperature
cek suhu badan selalu
A=Avoid
elakkan berkunjung ditempat sesak orang
N=Never
jangan sentuh muka dengan tangan yang kotor

Shaklee prihatin untuk meningkat kesihatan, bulan Februari ini ada 14 Promosi kesemuanya. 
-8 Promosi pek kembar diskaun 5%
-Belian 200uv percuma C & E 
-dan 5 Set Promosi Jom Shaklee. 

1.Vitamin C Plus
Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik.
Peningkatan sistem imun: 
-membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik
-membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman 
-mengukuhkan sistem imun 
-mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma
-menyingkatkan waktu pemulihan 
-dan mengurangkan symptom flu dan selesema.

Info Vitamin C berkaitan Coronavirus↓↓



2.Coq-Trol
Kekal aktif dan bertenaga dengan Coenzyme Q10, antioksida yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga.
Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung, dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.
Walaubagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.
3.Zinc Plus 
Zink adalah mineral surih yang dijumpai hampir di dalam setiap sel badan dan komponen di dalam lebih daripada 200 enzim. Sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim, zink terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisme asid amino, penghasilan tenaga, metabolisme tulang, penggunaan vitamin A, penghasilan hormon.
Zink sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel untuk rambut, kuku, kulit yang sihat.
4.Garlic Complex
Mengekalkan kesihatan sistem pertahanan tubuh.bawang Putih adalah tumbuhan dalam keluarga bawang, ditanam untuk kegunaan semasa memasak dan digunakan secara tradisional untuk kesihatan secara umum. Alisin, yang memberikan bau ketara bawang putih, adalah sebatian berharga dalam bawang putih yang mempunyai pelbagai manfaat seperti memelihara kesihatan tubuh.
5.Meal Shakes
Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.Ia diperbuat daripada bahan semulajadi, buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.
Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja.
6.Performance Drink Oren
-meningkatkan daya ketahanan badan
-memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat
-menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal

-meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

7.Performance Drink Lemon
Tingkatkan prestasi untuk mencapai kemenangan yang diimpikan. Serlahkan prestasi terbaik anda yang kekalkan momentum. Dengan proprietari OPTI-Lyte campuran elektrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan disamping menyokong penghidratan optimum.
8.Vita-Lea For Children
Vita-Lea for Children dihasilkan dengan rangkaian 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.
Setiap hidangan menyediakan 100% Nilai Harian kesemua lapan vitamin B, serta vitamin C, D dan E, yang memainkan peranan penting untuk menyokong tubuh yang sihat.

tanpa tambahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan, dan ia dimaniskan secara semula jadi menggunakan xylitol yang tidak menggalakkan kerosakan gigi.

Bebas gluten dan berperisa anggur lazat yang pasti digemari oleh si manja.



9.Radiance C & E

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.
Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.





Catat Ulasan

0 Ulasan