Testimoni Vivix


Kesihatan yang baik bermula dengan sel-sel yang sihat.
Kesihatan sel ada mempengarui kesihatan secara menyeluruh. 
Bagaimana vivix bertindak pada sel anda?
tengok videoπŸ‘‡πŸ‘‡

Apabila sel membahagikan atau membiak untuk pertumbuhan atau penyembuhan adalah penting untuk memastikan anda mempunyai sel-sel yang sihat untuk mereplikakan dan menghasilkan sel-sel baru yang sama sihat.

Bagaimana badan anda mereplikakan dan menghasilkan semula sel, memberi kesan seberapa baik tisu, organ dan sistem berfungsi, yang akhirnya menentukan kesihatan anda.

Aida kongsikan testimoni aida dan customer yang amalkan vivix.
Dari mencuba-cuba nasib, dengan kata lain nya, ikhtiar lah kan... terus jatuh cinta.

Ceritanya begini... dulu sebelum aida jadi pengedar sah shaklee, aida adalah pengguna tegar produk shaklee.

Mulanya aida cari supplement untuk suami yang ada masalah gastrik teruk dan kencing manis.

Aida belilah susu esp dan vitamin lain untuk dia, tetapi suami tak nak makan... sebab esp bersusu, dia jadi macam loya sikit.. lagipun iyelah dia kan anti supplement2 juga, dalam hati "pulak dah dia tak nak makan macam mana nak buat ni.." 

Emmm akhirnya aida yang habiskan vitamin dia tuuu... aida perasan badan aida rasa bertenaga dan ringan tak macam dulu sebelum makan produk shaklee.

Rasa dah macam kurus sikit dan bertenaga.. kalau dulu macam tercungap-cungap la kalau buat keje berat sikit tapi kini dah lain, lebih bertenaga dan bersemangat.

Okay... berbalik pada kisah suami aida... aida tak putus asa, aida terus mencari supplement yang sesuai untuk dia, sampailah aida jumpa si comel molek simanis vivix ni.

Vitamin yang berbentuk cecair, tak pahit, rasa buah anggur yang sangat sedap alhamdulilah dia suka dan terus amalkan.

Selepas amalkan vivix beberapa bulan gastrik dia pun dah sembuh dan kencing manis pun dapat dikawal dengan baik.

Suami pun rasa bertenaga dan tak de lah rasa lemah dan lesu jer macam sebelum ni, kalau sebelum ni, siapa-siapa yang kena gastrik teruk akan rasa loya saja dan nak muntah.

Badan menggigil berpeluh-peluh kalau gastriknya datang badan toksah citer ler... memang lembik terus badan dia, nak buat apa pun tak mampu.

Kesian tengok dia, kadang-kadang tengah drive kereta, tiba-tiba gastrik dia datang terus park tepi jalan, yang mane dapat dulu, sebab dia dah tak bole tahan sakit sangat.

Berlari-lari la aida cari kan makanan untuk dia, itu je cara untuk hilangkan sakit gastrik dia.

Orang yang kena gastrik ni saja yang faham macam mane punya keadaan ketika gastrik menyerang.

Tapi sekarang alhamdulilah takde dah macam dulu, dari tahun 2016 sampai sekarang suami aida amalkan minum vivix setiap hari.

Syukur sangat kepada ALLAH swt yang beri jalan...

Antara maklum balas customer yang amalkan vivix.









Untuk pertanyaan boleh whatsapp aida terus.
















 

Catat Ulasan

0 Ulasan