KESIHATAN JANTUNG

1.Garlic Complex(120TABLETS)


Bawang putih sering digunakan secara tradisional untuk menjaga kesihatan tubuh secara amnya. Alisin, bahan aktif dalam bawang putih, telah terbukti berkesan untuk menyokong dan memelihara kesihatan tubuh melalui pelbagai tindakan.


  • Membantu mengekalkan tubuh yang sihat
  • Rumusan tersendiri Shaklee
  • Menggabungkan manfaat kesihatan bawang putih dan rosemary
2.OmegaGuard(90CAPSULES)


Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi
OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.
Minyak Ikan
OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.
Gred Farmaseutikal yang Tulen


OmegaGuardTM dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.


3.Phytocol-ST(60TABLETS)

Beberapa kajian telah membuktikan bahawa pengambilan diet yang sihat dengan sterol dan stanol tumbuh-tumbuhan dapat memberikan manfaat yang ketara terhadap kesihatan. Sterol dan stanol adalah bahan semula jadi yang terdapat di dalam tumbuh-tumbuhan,
buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin. Struktur molekulnya yang sama seperti kolesterol membolehkannya bersaing dengan kolesterol untuk penyerapan dan membantu meningkatkan kesihatan tubuh secara amnya.
Phytocol-STTM ialah formula proprietari yang bermanfaat untuk menjaga kesihatan tubuh.
  • Dirumus daripada sterol dan stanol.
  • Membekalkan 2,000 mg sterol dan stanol tumbuh-tumbuhan setiap hari.



Catat Ulasan

0 Ulasan