Zinc Bantu Luka Cepat Sembuh

ZINC COMPLEX
Perangsang Metabolisme Semula jadi


Kod Produk:11009 (120 tablet)
Zink merupakan komponen penting dalam setiap sel tubuh. Ia memainkan peranan dalam tindak balas enzim dan terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia. Zink diperlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan yang normal serta menguatkan ketahanan imun tubuh.

KEBAIKAN ZINC COMPLEX: 
-bantu mempercepat pemulihan luka. sangat baik untuk mereka yang mengalami kecederaan, juga untuk ibu selepas melahirkan. Sebab itulah Zinc Complex ni juga disarankan untuk diambil oleh ibu-ibu yang berpantang selain daripada vitamin yang lain iaitu Vitalea, B Complex dan Vitamin C.
- bantu masalah jerawat. Zinc sangat berkesan untuk mengecutkan jerawat. pada mereka yang ada masalah jerawat batu dan yang seangkatan dengannya jangan sedih2 lagi. Cubalah Zinc Complex dan rasai perbezaannya sendiri. 
-Bantu masalah keguguran rambut. Kebanyakan ibu yang selepas melahirkan anak juga yang menyusu badan mengalami masalah keguguran rambut. Dan ada yang mengalami keguguran rambut yang sangat teruk. Pengambilan 1 tablet zink sehari boleh membantu.
-Membantu sistem imun berfungsi dengan lebih berkesan. Sebab itulah mereka yang selsema disarankan mengambil vitamin c dan zink.

-Rahsia kelelakian. Zink berupaya meningkatkan bilangan sperma yang berkualiti (sperm count). Sperm count yang kurang akan mengganggu kesuburan dan menyukarkan pasangan untuk mendapat cahayamata.

Bagi pasangan yang mengalami masalah kekurangan sperm count disarankan mencuba mengambil zink untuk mengatasi masalah tersebut.

TESTIMONI ZINC COMPLEX:




Catat Ulasan

0 Ulasan