Vitamin C Shaklee




Nama vitamin C Shaklee ialah Sustained release Vita C Plus. adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

"Kenapa dipanggil Sustained release?" sebabnya ialah vitamin C Shaklee telah direka oleh saintis Shaklee,
Ianya mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C, dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran.

Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Saiz Hidangan:1 tablet(922.00mg)



Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksidan yang baik.ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan
  • gigi
  • gusi
  • tulang
dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

Manfaat Utama:

1.Membentuk Kolagen
Merangsang pembentukan kolagen.kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan dan menghalang otot menjadi lembik

2.Memperbaiki Simptom Pendarahan
Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam, dan kulit kasar

3.Peningkatan Sistem Imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.mengukuhkan sistemimun,mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthm.Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selesema.

4.Memerangi Kanser
Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan.Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

5.Mencantikkan kulit
Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen.Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

6.Memperbaiki Insomnia
Ia memperbaiki insomnia, stres masalah berkaitan mental seperti keresahan.

7.Mengekalkan Kolesterol Sihat
Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah,pendarahan serebral dan skurvi. 


Vitamin C Shaklee sangat murah dalam 1 botol ada 180biji bersamaan 1tablet hanya 40sen memang berbaloi beli vitamin C Plus, banyak benefit yang kita dapat.Dalam menjaga kecantikan, kesihatanpun penting juga, jom kita tengok testimoni pengguna tegar vitamin C.

TESTIMONI









Catat Ulasan

0 Ulasan