PROMOSI VITAMIN C

Hai korang Vitamin C ada Promosi Cepat-cepat Grab 
selagi stok masih ada, raya nak cun boleh borong vitamin C, amalkan vitamin C Shaklee setiap hari, kulit memang moist je.
Ramuan Vitamin C Klik Link



Tahu tak korang?
kenapa nama Vitamin C Sustained Release?
"Sains pembebasan berterusan secara semulajadi"
vitamin C telah direka oleh Shaklee.
Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya(500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam.

Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24jam.

Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas 

Manfaat Utama:
-Membentuk Kolagen 
Merangsang pembentukan kolagen.kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik

-Memperbaiki Simptom Pendarahan
Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar

-Peningkatan sistem Imun 
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi
hidung dan kulit, Asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selesema. 

-Memerangi Kanser
Ia adalah satu-satunya antioksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

-Mencantikkan Kulit
Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

-Memperbaiki Insomnia
Ia memperbaiki insomnia, stres masalah berkaitan mental seperti keresahan

-Mengekalkan Kolesterol Sihat 
Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah.

AMARAN

-1 Batang rokok mampu melupuskan 50-100mg vitamin C
-Keresahan akan mempercepat penyusutan vitamin C
-Kontraseptif dan pil penahan sakit akan menyusutkan vitamin C yang banyak
-Terlebih dos vitamin C(melebihi 12 kapsul) akan meyebabkan sedikit cirit birit
  
Nak Order Klik Link

TESTIMONI










Catat Ulasan

0 Ulasan